Wij zetten onze ervaring en kennis graag in om te zorgen dat u maximaal rendement uit uw DM-campagnes haalt. Dat doen we op alle vlakken, waarbij u kunt denken aan:

    • DM-advies
    • Concept- en ontwikkeling van DM-campagnes
    • Productie (dtp en lithografie, printen en drukwerk, radio- en tv commercials)
    • Drukwerkbegeleiding
    • Responseverwerking en analyse
    • Fulfilment en voorraad-beheer
    • Inkoop van premiums
    • Listbroking
    • Verzorging van de verspreiding van uw mailing

    Volg ons

    Waarbij helpen wij u?

    De nieuwste (en kostenbesparende) technieken

    Er gebeurt veel in DM-land. Continu worden nieuwe toepassingen bedacht, bijvoorbeeld op het gebied van internet, e-mail en digitale druktechnieken. Regalis houdt ze allemaal bij en zorgt er zo voor dat u niet alleen maximale respons uit uw campagnes haalt. U doet dat ook tegen de laagst mogelijke kosten. Prettig, want daarmee verhoogt u direct uw rendement!

    Deeltrajecten of full-service

    U kunt uw DM-campagne volledig aan Regalis overlaten. Van een eerste brainstorm tot het verwerken van de uiteindelijke orders. U heeft dan aan één contactpersoon genoeg heeft om alles goed en efficiënt te regelen. Maar u kunt er natuurlijk ook voor kiezen ons een gedeelte te laten uitvoeren, zoals het printen en couverteren of het selecteren van de juiste adressen voor uw mailing.

    Geef de verantwoordelijkheid uit handen

    Voordat uw uiting klaar is, zijn er heel wat mensenhanden aan te pas gekomen. Van de ontwerper tot de fotograaf. En van de drukker tot de binder en de mensen die uw mailing inpakken. De kans dat er iets misgaat, is daardoor groot. Wij nemen die verantwoordelijkheid graag van u over. Wij houden u op de hoogte van de status van uw project en u kunt zich volledig richten op uw kernactiviteiten. Na afloop evalueren wij het afgeronde productietraject graag met u.

    Gespecialiseerd in fondsenwerving

    Regalis werkt voor opdrachtgevers in compleet uiteenlopende branches (zie de pagina 'klanten'). We helpen u uw product of dienst te verkopen, abonnees te werven of wat u maar wilt bereiken met uw actie. Door de jaren heen hebben wij ons daarbij gespecialiseerd in de specifieke wensen en behoeften van DM-acties voor charitatieve instellingen. (zie de pagina 'nieuws').