Data analyse
Voorkom uitval en verhoog uw conversie
Een scorende Direct Mail begint bij het selecteren van goede data. Wij gebruiken een unieke online applicatie waarmee we uw data kunnen analyseren om vervolgens de juiste doelgroep te segmenteren. Hiermee voorkomen we uitval en verhoogt u uw conversie. Door deze selectie te visualiseren, ziet u bovendien in één oogopslag bij welke doelgroep u maximaal rendement behaalt. Vervolgens kunnen we de juiste kwaliteitsadressen voor u huren, uiteraard voor een scherpe prijs en met een strakke planning. Met meer dan 20 jaar ervaring weten we exact welke adreslijsten werken.
Hoe werkt het?
- Stap 1: Uitvoeren datascan; inventarisatie van uw data op sociaal demografische kenmerken zoals consumententypes, inkomen, opleiding en levensfase – en hoe deze zijn verspreid zijn over Nederland.
- Stap 2: Bepaling van uw beoogde doelgroep
- Stap 3: Selectie van beschikbare lijsten en aanvullende data
- Stap 4: Databewerking (profileren, ontdubbelen en verrijken)
- Stap 5: Huren van de best scorende adressen (listbroking)
- Stap 6: Ontwikkeling van de Direct Mail. We analyseren samen de resultaten om te bekijken of we het profiel van de doelgroep verder kunnen aanscherpen om nóg gerichter te mailen.
Privacy bewust
Regalis heeft het DDMA Privacy Waarborg. Het gehele proces verloopt dan ook op een transparante manier, in lijn met de privacyregels. We respecteren de privacywetgeving en gaan zorgvuldig om met persoonsgegevens.